!!!Important!!!

Acest blog reprezintă strict părerile mele.
Orice asociere între numele meu și documentele oficiale legate de ora de Religie (lecții, fișe, manuale, programe școlare etc) sau cu acțiunile oficiale ale Bisericii Ortodoxe Române sau ale Arhiepiscopiei Timișoarei ori ale Școlii Gimnaziale Satchinez nu-și are menirea. Aceste instituții nu pot fi responsabile pentru postările mele și nici trase la răspundere!


miercuri, 28 septembrie 2016

Din cuvintele Maicii Siluana: Fiind tineri, cum să facem să depășim momentele de singurătate, când dorim să fim împreună cu tinerii de vârsta noastră și nu reușim din diferite motive, sau ne simțim excluși de ei?




Din cuvintele Maicii Siluana:
Fiind tineri, cum să facem să depășim momentele de singurătate, când dorim să fim împreună cu tinerii de vârsta noastră și nu reușim din diferite motive, sau ne simțim excluși de ei?
Învață să fii împreună cu ei în rugăciune. De exemplu, dacă sunt la școală, între colegi, și ei nu-mi dau atenție, mă simt exclusă și de aici mă închid, devină suspicioasă și sufăr foarte mult. Dar dacă eu port această cruce și seara mă așez la icoană și zic așa: „Doamne, Iisus Hristos, miluiește-l, pe Vasile, miluiește-o pe Mioara, miluiește-l pe Petru”. Te rogi pentru toți. „Eu îi iubesc, aș vrea să fiu cu ei, dar ei din motive de Tine bine știute nu vor să fie cu mine, dar iată, eu sunt cu ei”. Și Dumnezeu va ridica această cruce. Încet-încet aceștia devin „dependenți” de rugăciunea ta. Dar noi ce facem? Când suntem răniți, răspundem la rană printr-un păcat. Ca să ne apărăm facem un păcat, ca să ne ușurăm. M-a supărat cineva și i-am zis-o, m-am ușurat. Nu m-am ușurat deloc, avem doar iluzia ușurării, ci m-am încărcat cu un demon. Ușurarea este să accepți crucea și să fii împreună cu cel care-ți întoarce spatele. Dar a fi împreună cu celălalt nu înseamnă să i te bagi în suflet și trup, ci de a fi împreună cu el în Hristos, și atunci Dumnezeu rânduiește toate. Într-o săptămână îl schimbă; dar să n-o faci ca să-L ispitești (încerci) pe Dumnezeu, ci ca să fii împreună cu cei care nu te vor. Tu să-i vrei în Hristos[i].
Citește și altceva de la Maica Siluana:





[i] Monahia Siluana Vlad, Meşteşugul bucuriei –Cum dobândim bucuria deplină ce nimeni n-o va lua de la noi, Ed. Agaton, Făgăraş, 2007, pp. 191-192.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cuvântul Ortodox

Cuvântul Ortodox

Sinpro

Sophia.ro

Libris.ro

Elefant.ro

Totalul afișărilor de pagină