!!!Important!!!

Acest blog reprezintă strict părerile mele.
Orice asociere între numele meu și documentele oficiale legate de ora de Religie (lecții, fișe, manuale, programe școlare etc) sau cu acțiunile oficiale ale Bisericii Ortodoxe Române sau ale Arhiepiscopiei Timișoarei ori ale Școlii Gimnaziale Satchinez nu-și are menirea. Aceste instituții nu pot fi responsabile pentru postările mele și nici trase la răspundere!


vineri, 21 noiembrie 2014

Un credincios din America


Următoarea povestioară, era înaintea celei despre: O mamă bună eu am ales să o public pe blog după aceea povestire. Să o citiți pentru că nu veți regreta! Ea ne arată dragostea nemăsurată și jertfelnică a soțului pentru soția sa. Din nou o stare jertfelnică de sfinție:

 S-ar putea să vă intereseze și „Despre soțul creștin

Un credincios din America

           
Un creștin din America ajunsese la un așa stadiu de rugăciune încât odaia în care se ruga se umplea adeseori de o lumină minunată. Care era taina acestui creștin ortodox? El era om căsătorit, avea trei copii și o nevastă, care l-a început s-a arătat deosebit de iubitoare. După o vreme, femeia a început să neglijeze familia, dorind să plece „în plimbări”, iar el rămânea acasă și vedea de cei trei copii. După aceea femeia a vrut să plece în concediu să se distreze cu prietenele sale și omul nostru a suportat și această umilință. În cele din urmă femeia aceasta, a luat toți banii din casă și a dispărut fără urmă. Creștinul din America s-a rugat fierbinte ca să afle ceva despre soarta femeii lui și a găsit-o după mulți ani într-o casă în care bogații făceau petreceri cu femei.
Cuprind de mâhnire, creștinul nostru a îngenuncheat și a strigat: „Dumnezeul meu, ajută-mă să fac tot ce îmi va sta în putință ca să nu-și piardă sufletul! Nu pot suferi s-o las în halul în care a ajuns!” Atunci aceasta a văzut la el în cameră acea Lumină, iar inima sa a fost inundată de pace.
La scurtă vreme, femeia s-a întors acasă și la lucrurile bune, a redevenit mama model de odinioară și a înțeles că rugăciunile și inima bună a soțului au salvat-o de la pieirea trupească și mai ales sufletească[1].



[1] Cristian Șerban, Claudia Șerban, Nestemate duhovnicești. Povestiri pentru întreaga familie, vol. II, ed. Cristimpuri, f.a., f.l., pp. 35.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cuvântul Ortodox

Cuvântul Ortodox

Sinpro

Sophia.ro

Libris.ro

Elefant.ro

Totalul afișărilor de pagină