!!!Important!!!

Acest blog reprezintă strict părerile mele.
Orice asociere între numele meu și documentele oficiale legate de ora de Religie (lecții, fișe, manuale, programe școlare etc) sau cu acțiunile oficiale ale Bisericii Ortodoxe Române sau ale Arhiepiscopiei Timișoarei ori ale Școlii Gimnaziale Satchinez nu-și are menirea. Aceste instituții nu pot fi responsabile pentru postările mele și nici trase la răspundere!


sâmbătă, 6 septembrie 2014

Rugăciuni speciale

          În ruma unui comentariu primitam aflat că poezia „Îți mulțumesc Doamne aparține doamnei Dorina Stoica.


Rugăciuni speciale

Rugăciunea mulțumirilor[1]

Îți mulțumesc Doamne
Îți mulțumesc azi, că sunt, pentru ziua de mâine.
Îți mulțumesc că am pe masă o pâine.
Îți mulțumesc pentru stropii de ploaie,
Pentru fructe, păsări, flori,
Pentru soarele care răsare în zori,
Pentru cerul cu licăr de stele,
Pentru toate zilele vieții mele,
Pentru firul de apă izvorât din fântână,
Pentru harul ce-mi poartă a mea mână
Pe-arcuș de vioară, pe pânză, pe piatră,
Pentru viersul ce curge din mine spre Cer.
Mulțumesc pentru omul blajin și sincer.
Mulțumesc pentru haina pe care o port,
Pentru tot ce mă doare și totuși suport.
Îți mulțumesc pentru cântecul de păsărele
Pentru toate încercările vieții mele.
Mulțumesc pentru puiul de om ce se va naște.
Îți mulțumesc că ai înviat în noaptea de Paște.
Am atâtea lucruri pentru care să-ți mulțumesc,
Că nu ar fi deajuns o mie de ani să trăiesc.

Rugăciunea eliberării
(a Părintelui Arsenie Boca)

Doamne, Tu ești mare,
Tu ești Dumnezeu, Tu ești Tatăl,
Pe Tine Te rugăm, prin mijlocirea
Sfinților Arhangheli Mihail, Gavriil și Rafail
Să ne eliberezi de tot răul care ne-a robit
De neliniște, de tristețe și de obsesii,
Te rugăm, izbăvește-ne Doamne!
De ură, de desfrânare și de invidie,
Te rugăm, izbăvește-ne Doamne!
De gelozie, de mânie și de frică,
Te rugăm, izbăvește-ne Doamne!
De gândul sinuciderii ori al avortului,
Te rugăm, izbăvește-ne Doamne!
De orice formă de destrăbălare,
Te rugăm, izbăvește-ne Doamne!
De farmece și de vrăjitorie,
Te rugăm, izbăvește-ne Doamne!
De destrămarea familiei și de orice rău ascuns,
Te rugăm, izbăvește-ne Doamne!
Tu, Doamne, care ai spus:
„Pacea Mea o las vouă, pacea Mea dau vouă!”
Dăruiește-ne prin mijlocirea Sfintei Fecioare Maria, eliberarea de orice formă a răului
Și bucuria veșnică, întru împărăția Ta Amin![2]


[1] Această rugăciune „a mulțumirilor”, a și cea pe care am numit-o „a eliberării”, se află într-o arte foarte veche de rugăciuni, într-o broșură de circa 60-70 pagini, pe care Părintele Arsenie Boca a dăruit-o unei credincioase, o carte unicat. Această carte cuprinde mai multe rugăciuni care nu sunt cunoscute, acesta fiind un semn că cel mai probabil, în marea lor majoritate sunt alcătuite chiar de Sfântul Părinte Arsenie Boca.
[2] Părintele Arsenie Bica. Darul lui Dumnezeu pentru poporul care strigă, ed. Cristimpuri, f.l., 2013, pp. 106-109.

4 comentarii:

  1. http://confluente.ro/Atentie_scriitori_se_fura_dorina_stoica_1386172716.html
    Aceasta poezie este scrisa de mine si publicata in cartea De la poezie la rugaciune edit Sfera 2010. Editorul de la Cristimpuri este un mincinos si un plagiator. In urma sesizarii mele si a recunoasterii greselii facute poezia a fost scoasa din carte. Faptul ca sunt o persaona credincoasa m-a facut sa nu-l dau in judecata dar nu-i inca tarziu ..Va rog sa specificati in postare autorul real Dorina Stoica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău pentru neplăcerea creată. Am modificat deja textul postării.

      Ștergere
    2. SFANTA MARIA, MA INDREPTEZ PLIN DE INCREDERE CATRE TINE, CERANDU-TI AJUTOR. CRED CU TARIE CA MA VEI ASCULTA IN NECAZUL MEU SI MA VEI SPRIJINI CAND IMI ESTE GREU.SPER A-TI
      ARATA RECUNOSTINTA MEA. ITI FAGADUIESC SA FAC CUNOSCUTA SI ALTORA ACEASTA RUGACIUNE. TE ROG CU UMILINTA SA IMI ADUCI LINISTE IN TRISTETEA SI DURERILE MELE.
      IN NUMELE NEGRAITEI RUGACIUNI SI BUCURII CATE TI-A CUPRINS INIMA CAND AI OFERIT ADAPOST MANTUITORULUI LUMII IN CASA TA DIN BETLANIA, TE IMPLOR ROAGA-TE PENTRU MINE SI FAMILIA MEA CA SA-L PASTRAM PE D-ZEU IN INIMA ASTFEL INCAT SA NE INVREDNICIM A PRIMI AJUTOR IN NEVOILE NOASTRE, MAI ALESIN DUREREA CARE MA COPLESESTE ACUM...(SE SPUNE DORINTA). TE IMPLOR, AJUTATOAREA CELOR AFLATI IN SUFERINTA, INFRANGE ORICE GREUTATI PRECUM AI INFRANT BALAURUL CARE SADE LA PICIOARELE TALE.
      SE PUNE RUGACIUNEA TATAL NOSTRU.
      BUCURA-TE MARIE CEA PLINA DE DAR,
      DOMNUL ESTE CU TINE !
      BINECUVANTATA ESTI TU INTRE FEMEI SI BINECUVANTAT ESTE RODUL PANTECULUI TAU CARE A NASCUT PE MANTUITORUL SUFLETELOR NOASTRE IISUS HRISTOS.
      SFANTA MARIE, MAICA DE D-ZEU, ROAGA-TE PENTRU NOI PACATOSII ACUM SI IN CEASUL MORTII NOASTRE. AMIN.
      Aceasta rugaciune se spune de 10 ori.
      Se va spune timp de 9 marti avand o lumanare sfintita aprinsa.
      Rugaciunea este ata de puternica incat inainte de terminarea noveniei se va primi lucrul cerut oricat ar fi de greu.

      Ștergere
    3. SFANTA MARIA, MA INDREPTEZ PLIN DE INCREDERE CATRE TINE, CERANDU-TI AJUTOR. CRED CU TARIE CA MA VEI ASCULTA IN NECAZUL MEU SI MA VEI SPRIJINI CAND IMI ESTE GREU.SPER A-TI
      ARATA RECUNOSTINTA MEA. ITI FAGADUIESC SA FAC CUNOSCUTA SI ALTORA ACEASTA RUGACIUNE. TE ROG CU UMILINTA SA IMI ADUCI LINISTE IN TRISTETEA SI DURERILE MELE.
      IN NUMELE NEGRAITEI RUGACIUNI SI BUCURII CATE TI-A CUPRINS INIMA CAND AI OFERIT ADAPOST MANTUITORULUI LUMII IN CASA TA DIN BETLANIA, TE IMPLOR ROAGA-TE PENTRU MINE SI FAMILIA MEA CA SA-L PASTRAM PE D-ZEU IN INIMA ASTFEL INCAT SA NE INVREDNICIM A PRIMI AJUTOR IN NEVOILE NOASTRE, MAI ALESIN DUREREA CARE MA COPLESESTE ACUM...(SE SPUNE DORINTA). TE IMPLOR, AJUTATOAREA CELOR AFLATI IN SUFERINTA, INFRANGE ORICE GREUTATI PRECUM AI INFRANT BALAURUL CARE SADE LA PICIOARELE TALE.
      SE PUNE RUGACIUNEA TATAL NOSTRU.
      BUCURA-TE MARIE CEA PLINA DE DAR,
      DOMNUL ESTE CU TINE !
      BINECUVANTATA ESTI TU INTRE FEMEI SI BINECUVANTAT ESTE RODUL PANTECULUI TAU CARE A NASCUT PE MANTUITORUL SUFLETELOR NOASTRE IISUS HRISTOS.
      SFANTA MARIE, MAICA DE D-ZEU, ROAGA-TE PENTRU NOI PACATOSII ACUM SI IN CEASUL MORTII NOASTRE. AMIN.
      Aceasta rugaciune se spune de 10 ori.
      Se va spune timp de 9 marti avand o lumanare sfintita aprinsa.
      Rugaciunea este ata de puternica incat inainte de terminarea noveniei se va primi lucrul cerut oricat ar fi de greu.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cuvântul Ortodox

Cuvântul Ortodox

Sinpro

Sophia.ro

Libris.ro

Elefant.ro

Totalul afișărilor de pagină