!!!Important!!!

Acest blog reprezintă strict părerile mele.
Orice asociere între numele meu și documentele oficiale legate de ora de Religie (lecții, fișe, manuale, programe școlare etc) sau cu acțiunile oficiale ale Bisericii Ortodoxe Române sau ale Arhiepiscopiei Timișoarei ori ale Școlii Gimnaziale Satchinez nu-și are menirea. Aceste instituții nu pot fi responsabile pentru postările mele și nici trase la răspundere!


duminică, 20 octombrie 2013

Acum că trăiesc

Acum că trăiesc

            Dragii mei prieteni:
Știu că lista asta este pentru a împărtăși multe din lucrurile care ne umplu sufletul și ne fac ziua mai frumoasă. Dar sunt și momente în care trebuie să ne gândim că, de multe ori, nu apreciem oamenii de alături, dar le simțim lipsa când nu mai sunt lângă noi.
            Cu permisiunea voastră, aș dori să vă împărtășesc un gând scris de unchiul meu pe care l-am iubit cel mai mult și care, din păcate, a murit în ziua de 25 decembrie 1998. Această scrisoare, pe care am găsit-o la piciorul patului său, zice așa:
            „Prefer să stai cu mine câteva minute cât trăiesc, în loc de o noapte întreagă când deja am murit.
Prefer să-mi strângi ușor mâna acum, cât trăiesc, în loc să te apleci copleșit peste trupul meu când am muri.
            Prefer să mă suni doar o dată acum, cât trăiesc, în loc să pleci într-o călătorie neașteptată când am murit.
Prefer să înălțăm Cerului o rugăciune acum, cât trăiesc, în loc de o slujbă cântată ținută la moartea mea.
Prefer să-mi spui câteva vorbe de consolare acum, cât trăiesc, în loc de un poem sfâșietor la moartea mea.
Prefer să ascult măcar un acord de chitară (unchiului meu i-a plăcut întotdeauna să i se cânte ceva) acum, cât trăiesc, în loc de o serenadă emoționantă la moartea mea.
Prefer să-mi dedici o mică rugăciune acum când trăiesc, în loc de un epitaf poetic pe mormântul meu.
Prefer să mă bucur de cele mai mici detalii acum, cât trăiesc, și nu de manifestări importante la moartea mea”.
Să ne bucurăm de cei dragi… acum… cât sunt printre noi!!
Mulțumiri lui Mili Rodriguez[1].



[1] Humberto A. Agudelo C., Vitamine zilnice pentru suflet, vol. 1, ed. Pauline, 2006, [f.l.] pp 63-65.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cuvântul Ortodox

Cuvântul Ortodox

Sinpro

Sophia.ro

Libris.ro

Elefant.ro

Totalul afișărilor de pagină