Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 septembrie 2013

Fragmente din revista Învierea - Aug. 2013 + articol despre Educația creștină a copiilor

   Scris cu ceva timp în urmă, aproximativ un an, iată că articolul despre „Educația creștină a copiilor” a apărut în numărul 14 (548) din luna august 2013 al revistei Arhiepiscopiei Ortodoxe a Timișoarei „Învierea”. Pe această cale doresc să mulțumesc celor care m-au susținut și celor pe care i-am bâzâit de să corecteze și să-și spună părerea despre ceea ce am scris, dar și celor care m-au anunțat despre apariția articolului. Aș vrea să mulțumesc duhovnicului meu (nu-i dau numele) domnișoarei Delia Elena Lotrean încă o dată pentru atenționare și îi spun pe această cale felicitări și pentru articolul despre Maica Domnului, apoi domnișoarelor Ada Flavia Cristina și Borșieru Ștefania pentru proptitudinea pe care au arătat-o la corectat. Ultimele, dar nu cele din urmă domnișoarelor Bidașcă Oana Nicoleta și Elena Rățulea pentru cât de mult le-am stresat să-și spună părerea despre ceea ce am scris!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Totalul afișărilor de pagină