!!!Important!!!

Acest blog reprezintă strict părerile mele.
Orice asociere între numele meu și documentele oficiale legate de ora de Religie (lecții, fișe, manuale, programe școlare etc) sau cu acțiunile oficiale ale Bisericii Ortodoxe Române sau ale Arhiepiscopiei Timișoarei ori ale Școlii Gimnaziale Satchinez nu-și are menirea. Aceste instituții nu pot fi responsabile pentru postările mele și nici trase la răspundere!


marți, 24 septembrie 2013

Fragmente din revista Învierea - Aug. 2013 + articol despre Educația creștină a copiilor

   Scris cu ceva timp în urmă, aproximativ un an, iată că articolul despre „Educația creștină a copiilor” a apărut în numărul 14 (548) din luna august 2013 al revistei Arhiepiscopiei Ortodoxe a Timișoarei „Învierea”. Pe această cale doresc să mulțumesc celor care m-au susținut și celor pe care i-am bâzâit de să corecteze și să-și spună părerea despre ceea ce am scris, dar și celor care m-au anunțat despre apariția articolului. Aș vrea să mulțumesc duhovnicului meu (nu-i dau numele) domnișoarei Delia Elena Lotrean încă o dată pentru atenționare și îi spun pe această cale felicitări și pentru articolul despre Maica Domnului, apoi domnișoarelor Ada Flavia Cristina și Borșieru Ștefania pentru proptitudinea pe care au arătat-o la corectat. Ultimele, dar nu cele din urmă domnișoarelor Bidașcă Oana Nicoleta și Elena Rățulea pentru cât de mult le-am stresat să-și spună părerea despre ceea ce am scris!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cuvântul Ortodox

Cuvântul Ortodox

Sinpro

Sophia.ro

Libris.ro

Elefant.ro

Totalul afișărilor de pagină